Post by giwachmareter on Mar 7, 2022 17:27:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ ADSB Flight Tracker Lite ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ ADSB Flight Tracker Lite IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange ressurs ▞▞▞
▞▞▞ ADSB Flight Tracker Lite 2022 version ▞▞▞
betalt noen få dollar for nærhetsvarslene og en annen funksjon. verdt det. dette er mer en av nerd eller piloter snill hvis fkight tracker hvis yku vil ha noe for å spore bestemors fly prøv FlightAware også i tilfelle utvikleren tilfeldigvis ser dette i dag som er 25. april 2019 Jeg har fått en feilmelding fra hovedadsb-serveren hvilken av kurset er adsbexchange som sier forbudt om det er en 403-kode jeg kan ikke huske, men forhåpentligvis er det et problem med serverne deres og ikke dem som regulerer data
Ikke verst litt treg
Fantastisk gratis prøveversjon vel verdt en titt!
Jeg liker denne appen, den er veldig enkel å bruke
HADDE FULL AP, PRØVET THE LITE, OGSÅ LIKE. LÆRER FORTSATT MENYENE.
Bra app, men til og med "lite"-versjonen blir større for hver oppdatering. Nå er nesten 100 mb installert, IIRC den var < 30 mb første gang den ble utgitt. Svar på utviklerens svar: Snakket ikke om NEDLASTING-størrelsen. Jeg snakket om den INSTALLERTE størrelsen, det vil si hvor mye plass den tar på telefonen når den er lastet inn og brukt.
fungerer ikke tapte servere som egentlig!
Flight Tracker ?!... veldig travel skjerm full av info. Ingen hjelpemeny og tilsynelatende ingen måte å finne eller spore et fly. Det er en nerde-app. til ingen praktisk nytte for reisende eller verter. Avinstallert etter 10 minutter.
Det viser seg godt i flukt. den låser flyvninger i landingshastighet før flyplassen til den tar av igjen i Chennai.
Kun 5 minutter ledig
Fikk ikke sett et fly.
fungerer fint etter barnebarnets embry-gåteflyging på Daytona-stranden, litt vanskelig å finne ut av, men OK
Dette er ille det vil ikke åpne så jeg kan se politiet choppa
Flere oppdateringer per uke. Avinstallert.
endret til å kreve abonnement og jeg bruker ikke nok til å beholde det
Når du får Corvette Corvette Corvette Corvette mat du liker det som får hvem jeg får det jeg skal få det jeg skal få det jeg skal få det jeg skal få det jeg skal få det jeg skal få det jeg' skal sende deg 😉
Det er en veldig fin app for å finne flyreise
Vanskelig å finne plassering
ADSB Flight Tracker Lite سفر اور مقامی kmh
Gratis data ikke gratis
Fint
Flott nerdete skikkelig militær også!
Ordia Arkada lfic
Jeg vil gjerne bytte til Google maps satellittvisning. Som det er; dette er en strålende app.
Flott liten app. Lastet med tilpasninger og funksjoner. Det er en liten læringskurve, men det tar ikke lang tid å finne ut av alt. Totalt sett: Fantastisk app, ekstremt nyttig.
5 minutters bruk og så ville den ha penger ? Lol jeg dumpet det etter en dag.
Fortsatt kun abonnement Hvor er engangsbetalingsalternativet? Har akkurat lastet ned siste nytt fra butikken.
For dyrt for hva det er. Adsbexchange-data er crowdsourcet og tilgjengelig gratis i nettvisningen.
Samme råd som den originale 3d-versjonen startet bra, dev så $-tegn og mistet markedsandelen. For en bortkastet apk en gang
Det er en ekte KILLER-APP 💪, og vi trodde den siste av de flotte appene var borte for alltid, bra jobba, jeg kan faktisk bruke denne på jobb mens jeg er i pause (5 min forsinkelse noen ganger), men 100 % NØYAKTIG! AAA 😂😂😂😉
Denne appen er fantastisk for å finne private/militære fly som ikke er på FR24, osv. Jeg betaler gjerne for den hvis de noen gang gir ut en manual. Jeg er en stor flynerd, ganske flink med tekniske ting. Og likevel vet jeg at jeg går glipp av 75 % av appen fordi det ikke finnes noen guide. Det er ikke intuitivt, og til og med bare en vag oversikt over de forskjellige innstillingene vil hjelpe enormt. Hvis du tar betalt for det, bør du kunne fortelle folk hvordan de skal bruke det.
Gjorde 3 kjøp. Veldig treg å laste. Upålitelige data vises.
Enkelt og utover det jeg forventet.
Beste radartracker der ute
Verdiløs app uten verdi viser ikke andre flyreiser enn noen få
Liker virkelig det realistiske radarskjermutseendet. Noen sjanse for å få veipunkter og veikryss lagt til kartet samt VOR-er og NDB-er?