Post by giwachmareter on Mar 7, 2022 17:24:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Cafe - Food Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Cafe - Food Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator sleutels ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Cafe - Food Chef 2022 version ▞▞▞
Gelukkige verjaardag bhai kese h ik mis je 😘 het was in de koi bat hu to bus kashi ki jan thk hu suchiii bat kho
Het is een goede game en wacht op het volgende niveau van deze game
Net als je andere kookspellen is dit ook goed. Ik heb er tot nu toe van genoten. Het is alleen dat de opstelling voor de tafel een beetje druk is, soms klik ik de love my game verkeerd.
Idayath
Ik hou van dit spel wens dat er meer zoals het is waar ze het eten naar de tafels brengen?
Net als je andere kookspellen is dit ook goed. Ik heb er tot nu toe van genoten. Het is gewoon dat de arrangementen voor de tafels een beetje druk zijn, soms klik ik verkeerd op de juiste tafel of kon ik het eten niet oppakken. Verder ziet alles er mooi uit
Kafe Memasak - Koki Makanan Arkade pft
ok sana kaso bakit kan pa downloaden pa🤔
Ik hou zo veel van dit spel. Het probleem is dat je het niet kunt spelen als je te weinig gegevens hebt
Goed offline spel
Goed spel, maar slechts tot 200 niveau, zeer eenvoudig spel
Aardig en lief
groot
Hou ervan
Ik haat deze game, waarom zou ik een level moeten downloaden 😞het is irritant 😡 dit verdient geen ster 😞
super en vet spel mijn favoriete spel is zooo schattig spel mijn leven is een spel
Dit is het slechtste spel ter wereld 😠😤soo.... saai spel. Ik ben dit spel zat
De game is fantastisch, maar het enige is dat er geen upgrades zijn, geen versieringen, niets om in het café te bouwen
Dit is een heel leuk spel. Ik hou heel veel van dit spel .....😍😍😍😍
Ik heb alle niveaus in 3 dagen voltooid en ik heb er geen spijt van dat ik het heb gedownload... Deze game is de beste, dus schiet op en open meer niveaus 😊😊😊
Zal voor nu 5 sterren geven voor mijn eerste gebruik, zal terugkomen als ik problemen tegenkom
Ik ben het spel aan het downloaden en ik hoop dat het goed wordt gedaan😌
Ben er net 5 minuten geleden mee begonnen, dus tot nu toe o goed
Kafe Memasak - Koki Makanan Arkade pft
Ik hou van het spel. speciaal dit soort spel.
Supermakkelijk en leuk!
Kafe Memasak - Koki Makanan Arkade mixn
Ik kwam tot 300 en wilde me niet verder laten gaan, want ik heb hard gewerkt om daar te komen, ik haat nepreclame, ik hoop dat jullie het allemaal hebben opgelost, want dit is een leuk spel, daarom probeer ik het opnieuw.
Leuk spel, maar om te bedenken dat ik elke fase (na level 28) na de vorige moet downloaden, is klote. Ik kan niet alle niveaus tegelijk downloaden of minstens 20 of 30 niveaus tegelijk.
Is dit spel goed?
Dit spel is erg interessant.., ik hou er echt van koken is mijn favoriete spel.... Dit spel is een van de beste..., ik vind het echt geweldig spel
De game is geen internet als je het niveau 79 invoert, dus plzss repareer dit nu goed
Dit is een geweldig kookspel... ik vind het geweldig en ik speel dit spel altijd
Ik vind dit spel erg leuk
Ik hou van het spel. Makkelijk te spelen. Maar graag meer niveau. Wanneer komen de andere niveaus binnenkort, ik heb alle andere niveaus herhaaldelijk gespeeld
Ik ben goed in voor het eerst koken
OK
Cooking Cafe - Chef Makanan Arked gsw
Mooi
Het duurt erg lang om te downloaden, maar het is een goede goede game
Dit spel is niet geopend. 😒Ik vond dit spel niet leuk.
Mmm ik vind dit spel leuk
mindere versie van diner dash-game ... wat ik leuk vind aan deze game is dat je alles eenvoudiger hebt gemaakt dan de originele, wat op een gegeven moment is dat ze je dwingen om boost te gebruiken en te betalen om op bepaalde niveaus te winnen ... aan de andere kant is het nadeel hiervan was dat het tegelijkertijd te saai en repetitief was.. gebrek aan functies, helemaal geen verhalen en geen informatie in het spel. het concept is goed, maar je verpakking was niet goed genoeg, geloof me, ik heb het ergste gezien..
Wooo Zo gaaf
🤮🤮🤮
ik houd van koken
Cooking Cafe is een geweldig goed spel om te spelen. Ik denk dat jullie allemaal meer games, eten en voor de vrouw moeten toevoegen om zich om te kleden. Ik heb de eerste etappes afgewerkt en nu ben ik klaar voor de andere etappes.
Grow Empire: Rome உத்தி xfjb
Het is een interessante app die ons leert hoe we klanten kunnen bedienen
het is een goed kookspel, het is net als elk ander kookspel, maar het is een goed spel. Ik ben erg blij om dit spel te spelen 😀😁😄
Volledig leuk spel en interessant spel ... Alle uitdrukkingen van klanten en obers zijn geweldig en het draait allemaal om snel serveren en dat is het goede deel van dit spel ... bedankt voor het geweldige spel.😊
Ik hou van je stijl😘😪😘
Snel bewegend plezier, ik hou van dit spel.. speel het !!