Post by giwachmareter on Mar 7, 2022 17:33:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Leer Russische woordenschat ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Leer Russische woordenschat IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ervaring gratis ▞▞▞
▞▞▞ Leer Russische woordenschat 2022 version ▞▞▞
Deze app heeft geen stress en heeft altijd transliteraties op de kaarten die mijn uitspraak echt belemmeren. De advertenties zijn aanmatigend (elke 4 flashcards).
De app is geweldig! Het is niet overweldigend en ook niet te gemakkelijk. en proficiat aan de ontwikkelaars. Ui en ux zijn ook erg efficiënt
Audio werkt niet op mijn Samsung Tab. Zou een veel betere beoordeling hebben als ik de juiste uitspraak kon horen.
De best mogelijke selectie van veelvoorkomende en bruikbare woorden.
Heel goed! Het horen van duidelijke uitgesproken woorden is een groot probleem. Het helpt ook om het fonetisch uit te spreken. Ik ben tot nu toe dol op deze app! Hopelijk kan ik wat Russisch leren!
Zeer goede applicatie. Leuk om te gebruiken. Ik raad aan.
Het is een geweldige app. Ik denk dat ik binnen een maand Russisch ga leren dankzij deze app! Dank u!
Learn Russian Vocabulary Words განათლება jcqz
Learn Russian Vocabulary Words Təhsil nzjg
Eenvoudig maar ongelooflijk effectief voor het leren van nieuwe woordenschat
Geweldig
Ik heb nu gedownload. Het is ok. Maar heeft meer tijd nodig om te weten hoe nuttig het is
Robotstem maakt het moeilijk om het woord te begrijpen.
Origineel en buitengewoon handig om nieuwe woorden te leren.
Het is een leuke manier om nieuwe woorden te leren. En leer van en naar het Russisch.
Impara il vocabolario russo Istruzione mob
Geweldig voor het leren van woordenschat. Mag ik decelopers vragen om een optie toe te voegen waar ik mijn Russische toetsenbord kan gebruiken, zodat ik kan wennen aan het Russische toetsenbord terwijl ik nieuwe woorden leer.
Uygulama cok guzel, ama bazi ogretmeye calistigi kelimeler of kadar gereksiz ki can sıkıyor. Tahtravalli, tavus kusu, kara mayını. Yani daha 15. dersteyim. Bu kelimleri gereksiz yere beyine yuklemenin bir anlami var mi? Belki sonsuza kadar kullanmayacagim cok gereksiz kelimler cok erken derlerde cikiyor.Goed om woorden te bekijken, maar de vervoegingen van werkwoorden en de verschillende naamvallen van de zelfstandige naamwoorden en bijvoeglijke naamwoorden worden in deze app niet gegeven voor degenen die alleen woorden willen leren. Ook moeten de werkwoorden het meest voorkomende voorvoegsel hebben om onderscheid te maken tussen werkwoorden die slechts één keer of meer dan één keer zijn.
Geef me meer woorden waar ik mee worstel
5e en coole taal voor mij!
Ik denk dat deze app beter is om te leren dan duolingo
Ik ben er net mee begonnen, dit is een aanvulling op mijn studiemateriaal. Ik vond het tot nu toe erg handig. De applicatie is zeer intuïtief en gemakkelijk te gebruiken.
Geweldige app voor degenen die Russisch leren!
Yaxşı proqram. təşəkkür edirəm .
Er kunnen twee soorten uitspraak zijn, de ene kan niemal zijn, de tweede kan langzamer zijn.
MultiCraft — Build and Mine! Pustolovske igre fil
Zo praktische app, om eerlijk te zijn
Goede app en ik vind het gemakkelijk om nieuwe woordenschat te leren.
Fantastisch behalve dat het een beetje verwarrend is.
Heel handige app, alleen sommige vertalingen naar het Nederlands kunnen wel wat beter.
Leuk en gemakkelijk om te doen, ik heb er veel nieuwe woorden van geleerd terwijl ik plezier had.
Echt goed, ik zou graag de gegeven zin horen voor de uitspraak
Ik hou van dit formaat voor het leren van vocabulaire, ik geef er zeker de voorkeur aan boven duo-lingo. Het test wat ik beter weet. Ik zou willen dat het wat herhalingen had, zodat de woorden die ik goed ken niet zo vaak naar voren kwamen, maar dat is de enige verbetering. Het is geweldig!
Learn Russian Vocabulary Words Ta’lim csq
Absoluut dol op de constante verfijningen❤. Echt een geweldige app.
Een geweldige app met zijn gemakkelijke gebruikersinterface en praktische interacties), lijkt deze app een mooie toekomst te hebben 👍
Geweldige applicatie. Maakt het leren van een extreem moeilijke, complexe taal gemakkelijker (als men het adjectief "gemakkelijk" zou kunnen toepassen bij het schrijven van het leren van Russisch)
Uitstekende app om woordenschat te leren. De advertenties zijn niet opdringerig en zijn licht. Gebruik het gedurende 10-15 minuten per dag en je zult verbetering in je Russisch vocabulaire opmerken
Herhaling is de sleutel tot onthouden..blijf het gewoon regelmatig doen..
Ik geniet er tot nu toe van. Ik wil graag een knop om mijn voortgang te resetten als ik daar behoefte aan heb.
Super blij met deze app tot nu toe.
Voeg spraak toe aan tekstservice in plaats van te schrijven met toetsenbord. het is de enige manier waarop u uw spreekvaardigheid kunt onthouden en verbeteren.
Top app, alleen de toevoegingen zijn vrij irriterend. Zou chill zijn als je de app gewoon kan kopen om dat te voorkomen
Geweldig!
Het zou goed zijn als de voortgang kon worden opgeslagen, dus als ik de app opnieuw zou installeren, zou ik niet vanaf het begin hoeven te beginnen
Geweldige app - de auteur heeft zeker veel tijd gestoken in het ontwikkelen van deze veelzijdige tool voor het leren van de Russische taal. Zeer interessante en best vermakelijke manier om vertrouwd te raken met het Russisch! Goed gedaan !
Stelt nuttige woorden voor in een goed tempo. Hou ervan.
Ik denk dat het erg handig is! In de hoop Russisch op te pikken, een van mijn meest interesse in de taal.
Vergrendelt routinematig het wachten op de advertentieserver
Het is leuk en ik waardeer echt de spanningen boven de letters-bot die anders gemakkelijk te achterhalen is, hoewel de toevoegingen wat minder frequent zouden kunnen zijn.