Post by giwachmareter on Mar 7, 2022 17:18:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Russisch leren - 15000 woorden ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Russisch leren - 15000 woorden IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ tokens hacken ▞▞▞
▞▞▞ Russisch leren - 15000 woorden 2022 version ▞▞▞
Perfecte app, ik ben dol op deze app
Vreselijke gebruikersinterface en totaal nutteloos
Verdomd irritante gems4me-advertentie blijft komen en moet betalen voor geavanceerd niveau, anders een geweldige tool voor het leren van woordenschat. Zou baat hebben bij het tonen van het geslacht van woorden en een grammaticafunctie zou ook goed zijn.
Het heeft een aantal rare visuele glitches en veel van de woorden die niet veel worden gebruikt. Het werkt echter vrij goed om je woordenschat te versterken.
Rus dili kursu - 15 000 söz Təhsil ram
Uitstekende app
Geweldige app. Voor mobiele telefoons leer je niet spreken, maar het zal je helpen bij het luisteren naar tv en recensies voor je school. Goede applicatie voor beginners, makkelijk te gebruiken.
Geweldige manier om wat Russische woorden te leren.
Meerdere manieren om de woorden te leren met oefeningen om te schrijven, luisteren en lezen! Uitstekende app en zeer grondig in woorden geleerd. Ik zou het niet aanraden aan iemand die het alfabet niet kent of die nog geen jaar Russisch heeft gehad
Het is een geweldige app. Ik hou van de Russische taal en cultuur.
Zo leuke app, ik ben er echt dol op💖
Zeer nuttige en plezierige ervaring
het is echt fantastisch, het is zo gemakkelijk te leren, dit is echt de enige app die gemakkelijk te leren is
Ik had 9.000 bloemen en ze zijn op. Ik ben gemiddeld maar houdt me altijd op beginnersniveau
Geweldig formaat om woordenschat uit te breiden. Door oefeningen en quizzen te volgen, kun je al het vreemde dat je zojuist hebt geleerd onthouden.
Deze app is echt waardeloos.
De app is erg goed. bedankt dev. асибо!!!
Zeer goede app
орошо
Ik ben een moedertaalspreker van het Engels, kan geen Russisch lezen, schrijven of begrijpen en deze applicatie ging ervan uit dat ik basiskennis had van het Cyrillische alfabet. Het was enigszins nuttig om sommige woorden met weinig begrip te leren spreken, maar verder was het niet nuttig.
學俄文 - 6,000 俄文單詞 & 5,000 俄文句子 教育 hwmm
Uitstekend leren is 02/01/2016
direct geïnstalleerd en verwijderd. кисть is geen hand maar een pols... ik wil niet dat mijn leerlingen verkeerde woorden leren.
Leuke, grafische manier om je woordenschat te vergroten.
ень очень орошо
Damir.
Tiga dulu
Uiterlijk en lay-out zijn verschrikkelijk
Het beste om gemakkelijk woorden te leren
Het idee is goed, maar er zijn veel te veel fouten en onnauwkeurigheden om mensen de app te laten betalen!
Waardeloos
Ik vond deze app leuk omdat ik hem naast mijn Russische lessen gebruikte, maar ik heb hem helemaal niet meer gebruikt sinds Covid is gebeurd. Nu keer ik terug naar deze app en het is allemaal in het Russisch. Ik kan niet naar de cursussen gaan om te blijven leren.
Hoe verwacht je dat iemand het woord leert door te luisteren en het vervolgens te vinden door te schrijven? Het heeft geen zin. U moet eerst het alfabet introduceren, vooral omdat het Russische alfabet moeilijk is in vergelijking met andere talen.
OK.
Het zou leuker zijn als we een lijst met favoriete woorden/zinnen zouden kunnen maken. De vorige versie was daarom goed.
Deze app helpt me echt om gemakkelijker te leren dan de meeste taal-apps. Beveel deze app ten zeerste aan !!
Geweldige app
interessant
Time Surfer Arkade pxe
Echt leuk en makkelijk!
Woord van de dag werkt nooit. Ik krijg een melding, maar als ik erop klik, ga ik gewoon naar de app en niet naar het woord van de dag-sectie.Of dat, of het brengt me bij het woord van de dag van 3 weken geleden en hoewel de melding elke dag door een nieuw woord fietst, blijft het je keer op keer naar hetzelfde woord brengen. Corrigeer alstublieft. Bedankt
асс
Belajar bahasa Rusia Pendidikan ssiq
super
Omdat ik de fan ben van deze taal
prima app
ай для и итают